Home of the Squeezebox™ & Transporter® network music players.
Results 1 to 3 of 3
    Member

[Résolu] Remettre en ethernet ma boom

Bonjour à tous,

Je dois être miro mais je n'arrive plus à rebasculer ma boom en ethernet en lieu et place du wifi que je souhaiterai désactiver. Une idée ?

Merci d'avance
    Last edited by Bristow; 2015-06-13 at 02:42.
    7 SqueezeBox : 1 Touch, 1 Boom, 3 Radios, 1 PiCorePlayer on rPiA and 1 Max2Play with Jivelite on Odroid C1 with TouchScreen - LMS Server on Synology 110+ -

Senior Member
    Je dirais, de tête vu que je n'ai plus de Boom : a) rebrancher le cable et b) appuyer longtemps la flèche gauche de la télécommande pour revenir dans les réglages de la machine. Choisir réglages réseau et enfin ethernet.
    Last edited by epoch1970; 2015-06-12 at 05:58.
    3 SB 3 • Libratone Loop, Zipp Mini • iPeng (iPhone + iPad) • LMS 7.9 (linux) with plugins: CD Player, WaveInput, Triode's BBC iPlayer by bpa • IRBlaster by Gwendesign (Felix) • Server Power Control by Gordon Harris • Smart Mix, Music Walk With Me, What Was That Tune? by Michael Herger • PowerSave by Jason Holtzapple • Song Info, Song Lyrics by Erland Isaksson • AirPlay Bridge by philippe_44 • WeatherTime by Martin Rehfeld • Auto Dim Display, SaverSwitcher, ContextMenu by Peter Watkins.

Member
    Merci epoch1970, je n'avais pas pensé à l'appui long Résolu !
    7 SqueezeBox : 1 Touch, 1 Boom, 3 Radios, 1 PiCorePlayer on rPiA and 1 Max2Play with Jivelite on Odroid C1 with TouchScreen - LMS Server on Synology 110+ -

Tags for this Thread